• scream it out!

we werken
online

We ondersteunen online communicatie op alle digitale kanalen. Van strategie tot uitvoering. Van copywriting tot grafisch kleedje.

Communicatie
in en om Hoogstraten.

Wat ligt er op je tong?

Umami is een van oorsprong Japans woord dat 'heerlijkheid' of 'hartig' betekent; het is een van de vijf basissmaken, samen met zout, zoet, zuur en bitter.



Het verschil tussen 'hoe komt je boodschap over' en 'hoe wil je dat je boodschap overkomt' ligt soms mijlenver uit elkaar. Het één en ander hangt samen met de dosis zout, zoet, zuur of bitterheid die je in je communicatie steekt. Of kies je om het gewoon helemaal umami te doen? Check! Vraagstukken waar wij ons over buigen.

  • Verhaal: waar wil je naartoe?
  • De weg: wij zoeken een basis voor een concept!
  • Campagne: we stellen de campagne voor.

tijd & aandacht

Wij nemen onze tijd om te luisteren naar jou.


Onze aanpak is voor elk bedrijf hetzelfde. Met wie zitten we aan tafel? Wat zijn je doelen? Wat kan je zelf doen? Waar heb je ons voor nodig? ... We laten je zien en voelen dat jij de architect bent van je onderneming en dat je niet voor elke stap vakmannen nodig hebt.

weinig van zeg

Is het nu het moment dat je voorbeelden wilt zien? Referenties? Anderen die vertellen hoe goed wij zijn?

Graag!

Bel, whatsapp of messenger me even. Ik liet een koelkast op een strand vallen, de Kempen opzoek gaan naar hun kempioen (sportkampioen uit de Kempen) en een bankdirecteur door de modder ploeteren. Ik vertel het maar al te graag, mooie succesverhalen zijn het!

nog steeds weinig van zeg

Heb je het nog niet door? Het is zo irrelevant om een communicatie campagne hier neer te pennen. Communicatie moet je beleven, mee ingezogen worden... Niet lezen.


Digitale communicatie kent weinig grenzen, hoever reiken de online grenzen? Waar stopt het 'internet'? Tijdreizen ging nog nooit zo snel en heel de mensheid bereiken was nog nooit zo gemakkelijk.

Meer dan ooit zoeken ondernemers naar een balans tussen de lokale offline campagnes en de (inter)nationale online campagnes. Of nog: met wie concurreren we eigenlijk echt? Nederland haalt jaarlijks miljarden weg over de grens. Hun sterke online seo-goeroes positioneren de .nl domeinen sterk op de topplaatsen in Google. Hoe spring je er online en offline tussen en/of boven uit? Hoeveel budget zet ik daar tegen over?

Strategische beslissingen die we met het nodig cijfermateriaal en 15 jaar ervaring benaderen. Het strategisch plan opstellen, de online/offline campagne uitdenken en de volledige creatie. Van idee naar druk tot in de brievenbus.